کاری از لک...!!!!
یه جمله به یاد سلطان خواب : شاد باشید و دیگران را شاد کنید...
....
....

+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ توسط علیرضا عبدالهی
|

این وبلاگ فقط برای خدمت به شما ساخته شده و متعلق به همه کسب و کاریهاست(کارافرینی) و همچنین تمام دانشجویان از سراسر کشور