دعایی که شهید مطهری به همسرش پیشنهاد کرد:
روزی داشتم نماز میخواندم که شهید مطهری به منزل آمد و در کنار من نشست و منتظر ماند تا نمازم تمام شود پس از پایان نماز ایشان شروع کردند به دعا و از من خواست تا هر روز پس از پایان نماز از خدا این جمله را بخواهم "خداوندا اثرات من و ثمرات من بعد از مرگم به گونهای نباشد که از خدا بخواهم تا به دنیا برگشته و فرزندانم را مجدد تربیت کرده یا نوشتههایم را اصلاح کنم."
از آن روز به بعد من و استاد بعد از پایان نماز این دعا را میکردیم و بعدها متوجه شدم که این دعای ما مستجاب شده است چرا که استاد به گونهای در تربیت فرزندانمان تلاش کرده و آنها را با اصول و ارزشهای الهی و دینی آشنا کرده بودند که بعد از شهادت ایشان من برای تربیت فرزندانم دچار هیچ مشکلی نبودم.
منبع: تسنیم
+ نوشته شده در چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۴:۵۰ ب.ظ توسط شبر کمالی
|
این وبلاگ فقط برای خدمت به شما ساخته شده و متعلق به همه کسب و کاریهاست(کارافرینی) و همچنین تمام دانشجویان از سراسر کشور